söndag 11 september 2011

Det viktigaste var inte rumpskaket, det viktigaste var dem..

EEYY  WHAT´S NOT TO LOOVE??
tjejerna och killarna som jag har hängt med i ett par veckor, för att kunna slänga ihop en liten dansshow att bjuda medlemmar och personal på,på Sportlifes medlemsfest som var igår.
5 andra starka viljor och  fantastiska personligheter att svettas, skratta och tjafsa med, för när man skapar något kreativt då kan det bli intensivt.. och trots att man har haft sena reptider, varit trötta och oense så är det så sjukt kul att vara med i detta team, inte bara för showens skull utan just för att allt tjat, skratt, och diskussioner leder till att man lär sig något av och om varandra , man bygger vänskap och stärker sina band.
( Sitter faktiskt och saknar dem nu..)

Teamkänslan.

Så igår körde vi. Inför en sjukt taggad och glad publik ( Mer tacksamt kan det inte bli)  och efter ett par  minuter stroboskopstrålkastare, dunkande musik och publikpeppminuter var det slut, allting som vi jobbat för så jävla länge. Det var det såå värt, kommer alltid att vara värt allting att hänga med mina fina rumpskakar kollegor.

Min chef Mangan,gjorde det coolaste en chef kan göra, HAN VAR MED!!  Snörade på sig skorna , var med på nästan alla rep och lärde sig dansmovesen som han glatt mitt under showen hoppade in och bjöd på till publikens enrma förtjusning. För jag menar den här killen är en entrepenör.. ingen zumba instruktör..!! Snacka om att ha ballar.!! Han var grym!

Min underbara dag igår!!

Vi startade dagen med lite frulle som Mangan bjöd på! Goingen!!
Vår fantastiska Malin och SDC-s egna lill-prinsessa Signe<3

Repat och klipper sönder show-tischorna i pausen för rätt scenkänsla!!

Goa Dusko var lika glad som vanligt!!


Taraaaa, tischorna är klaara!

Lunchpaus med sötingarna Johanna & Sara

Lunch med världens bästa Sdc crew feat Mangan som bjöd på Indiskt!

Valand night!! även medlemmarna fick lite käk! Italiensk buffe denna gången =)

Jag och Fröken Heydeck surpla Sportlifedrinken ( Is Rom, midori sprite, apelsin ,= In i dimman snabbt som fan, Berna)

 
Alltid hungrig.. både på mat och livet <3


 Tack för att jag får vara en del av er Sportlife Dance Crew.
UNDERBARA UNIKA MÄNNISKOR!!

JOHANNA( candy), MALIN (Dirty), SOFIA(Shaky)( ,DUSKO (Flirtie),  & SARA(Spanky) och moi ... ehm Turkey?..

PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar