måndag 29 augusti 2011

Pest eller Ligga?

Om du fick välja mellan att äta en svingod middag, ta en skön augustipromenix och gå på bio och sen få ligga hela natten lång eller och att få putsa och spackla och måla och slipa och tejpa och putsa och måla och spackla och slipa osv osv  i tre dagar för att få en godkänd besiktning i nån annans lägenhet..  vad hade du valt då?

Låt mig gissa .. inte det som min lilla miniarmé av goa tjejer och killar fick göra för att jag äntligen ska släppa helvetes projektet "lägenheten som kvartersvärden glömde".Imorgon ska den besiktigas. Den är så fräsch att drottning Silvia skulle kunna ha den till sin egna privata 42m stora.. ehm... walkincloset antar jag.

 Femtonmiljonertusenetthundratrettiotvå tack till
 er goingar som har slitit med mig .
                                        Blixten                                                Josef A
           Freddog
                            Cissan
               Em
                                      Parisa  
Brorsan
                                                 
                                  Mic
                                                              och fina Dani!!

En färgad tumme upp för målar tjejerna !
OK! vi kunde inte hålla oss. klaaart att man ska ha en musche när man ändå håller på !!


Ni är bäst Homies! <3<3<3<3<3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar