måndag 7 maj 2012

Det är något speciellt med..

Rom. Denna fantastiskt antik/moderna stad, där det finns pusselbitar av historia som inte bara skvallrar om hur sjukt skillade arkitekterna var på den tiden utan även om vilken möteplats för människor över hela världen denna grymt sociala stad är och har varit.

Man ska ta med sig någon man verkligen gillar, någon som kan busa med dig och som vrålaaar HELL, HELL YEAH!! När man frågar om man ska köra nästa runda glass, pizza,drink.. en halvtimma efter första rundan.. =P
Jag tog med mig världens bästa Titti.  Efter att ha hängt 24/7 i en vecka insåg att jag att vi är sjukt lika , vilket bara haft sina fördelar i en sån här stad. vi har käkat som idioter, traskat runt som galningar ,njutit full ut och samlat massa goa minnen.

Precis som livet är menat att levas. <3<3<3
 Vissa saker glömmer man andra kommer man ihåg.. för alltid.. som det tex det här..  


sköna skrattpauser ..

Bli lite för glassexalterad..

Fantastiska  cocktails med gosigt sällskap..

Hemligt tjejsnack och ahaaa information!!

När den där iskalla drinken smakade så jävla gott..till just de oliverna.



Den där fantastiska utsikten över Rom..
När man satt fyra pers i en säng och åt chokladtårta som sprutade ut ur munnen när någon sa nåt roligt..
När den minsta glassen var den godaste..

När man busar precis utanför murarna till Colosseum
metervis med konsttalang..
Att undra hur kallt det är i poolen 1 sekund i luften innan man slår vattnet..

känslan av första klunken, när man gått omkring och varit sååå Cola sugen
hitta pittoreska omgivningar som vi själva aldrig har växt upp i..
Hur världens godaste cappuchino smakar..
När Titti fångade solen..
vad vi skålade för den kvällen ;)

Stjärnan över st peterskyrkan..
När jag tänkte.. här vill jag fan bo..

Ögonblicket Innan vi hoppade upp i luften var roligare att fånga..

Högst upp i Rom.. Solen sken och ändå såg jag månen samtidigt.Coolt.
Hur den grymmaste pastan smakade..

Små,små mirakel..


Hemligheter som delas på en gräsmatta..
och det mest fantastiska och hemliga jag någonsin sett men inte tänker berätta.. ni får kika genom nyckehålet själva när ni kommer till Rom, fråga mig vart ni ska ta vägen bara.. =)
Ha en fantastisk kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar