onsdag 29 maj 2013

Sara, kolla, jag pussar den!!


Solnedgången!!
Sara bara garvar och gör likadant.
Hon är en sån där som hakar på allt och gärna med ett skratt, plockar fram bus-Fian i sig, släpper taget och släpper loss! 

Även när jag skojutmanar henne och ser att hon helt plötsligt antagit min utmaning och fröjdeligt för ögat, dansar djungeldans runt den där statyn bland alla människor och ger mig dagens skratt fast för 11:e gången idag!

Vi har varit på upptäcksfärd här Zadar. Vi har letat och hittat god mat, vackra omgivningar, schyssta stränder, bra shopping och definitivt lite mer av oss själva.

Det blir så när man ställs inför frågor och tankebanor som bara riktigt goda vänner knuffar in en i. 

Med och utan Mojitos, fast med Mojitos spelar man in en rapplåt i sin hotellsäng på kvällen. Premiär för den snart vänner!!
Mohaha!!

Massa kärlek från Zadar!

 Pussa solnedgången Sara!!

Obligatorisk glass och Cappuchinopaus!
Solen i min hand..

Cava till kommande förrätt ( blåmusslor)
Skrev önskningar på våra lappar och sände dem ut i havet och universum..
Glad tjej i en vacker stad!! :)

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar