torsdag 4 augusti 2011

Starkare än ditt öde?

TÄNK om det skulle vara så att alla har en förutbestämd stig att gå här i livet.
Att det inte spelade någon roll vilka val du gjorde för det ändå  var på vägen till en milstolpe som universum arrangerat åt dig för att få balans här i världen.

och  TÄNK om din vilja vore så stark att om det fanns ett öde, så kunde det bli format av en hel själ som var starkare.

Här kommer grejen.. det kommer du ALDRIG  få veta ... om det inte är så att du typ ALLTID kärar ner dig i i lönnfeta skottar med små rutiga kiltar, sköna braveheart dialekter och sjuka sockerbegär .. Då kanske man ska börja ana att universum antagligen vill att du ska flytta till Skottland och öppna ett svenskt kanelbullsbageri?

Jag känner så här.. Kalla det vad f-n du vill. Vart det än leder mig tänker jag göra nåt göra något gött av det. Jag vägrar förvandla min själ till en tom fiskbullekonserv.
Jag rekommenderar dig att göra desamma. =)


 Gör så här nu. 
 Hyr filmen Adjustment Bureau, baka/ köp några kanellbullar och njut!/ Puss

Ditt öde??


Ditt öde??
Deras öde,, sevärt som fan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar