fredag 5 juli 2013

Det är från djupet av mitt hjärta som jag vill tacka dig för min rumpvärk.

Men också min lårvärk, benvärk, ryggvärk, tricepochbicepssvärk, smärtan jag känner när jag likt en pensionerad zengångare, långsamt reser mig upp, sätter mig ner eller vänder mig om,när någon säger
 -Titta där, en Cupcake!!

Med detta vill jag säga att du Amanda Larsson är en fantastisk Bodypump instruktör och att jag fortsättningsvis kommer gå på alla dina BP klasser, för när värken gått över kommer jag säkert bara att känna mig riktigt Charlies änglar tajt, du vet så där som bara du ser ut utan att charmigt nog inte veta om det själv.!! <3

När man ändå börjar känna sig tajt kan man fortsätta skämma bort sig har jag tänkt och knackat på dörren till Angelbeauty Ania,  Ni vet hon som har sin studio i receptionen på NW Backaplan och ser ut som en docka och har en supergullig och lite sexig ( jag var tvungen Ania) Ukrainsk brytning.

Hon fixar nämligen till det jag tycker är absolut tråkigast att fixa med som tjej.
Mina Fransar.
Orkar inte måla dem och blir svin glad när jag vaknar upp varje morgon borstar tänderna och tänker Yes, jag ser inte ut som inbakad cappichosa idag!Gött!! =D

Hur gött som helst. Jag ligger där på britsen och hon berättar varmt och öppet om allt ifrån hur hon flydde Tjernobyl, till favvosmink tipset OCH lovar dessutom att hon kan fixa alla mina bloggisläsarbrudars fransar med Berniemakeawish rabatt. (ord. pris) 900
( Berniemakeawish pris 550:- )
Hellooo!? Call her!! Angel Beauty Ania 0733689476

  Här kommer några favvisar till mig som man bara måste testa!!

Gå pass med AmandaCharliesAngelLarsson som instruktör. Få dig en endorfinkick!
Sen kryper du ut, hem och käkar nåt gött. 


Hälsa på Sweetface Ania och låt henne fixa dina fransar!
 
 
Ta ner den fantastiska appen och locka fram dina konstnärliga sidor. Kostar 38 spänn.
Här får du en miljon penslar, airbrusch, pennor osv att leka med och kan lätt dela din konst med resten av världen. 
 
Hmm..  Jag kallar den... " Just ate a cupcake,looking satisfied"
,


 
 
Apropå Cupcake.. testat duscha i det? Söta Madde Christenson på Moyana Corigan tar fram de absolut skönaste, produkterna för både kropp och ansikte.
Man kan ta mig tusan smörja in sig i Banana Milkshake bodycream och skrubba läpparna mjuka med bubblegum smak. Sen e det bara att rulla in sig i papper och lägga sig i godisskålen så gott som man luktar.  Gå in HÄR! och kolla in hemsidan .! M.U.M S. säger jag bara!!


Lära dig nåt nytt? Jag tycker alltid att man ska lära sig nåt nytt!
Har du funderat på att du kanske, Sverige blivande främsta trummis.. kanske ska utveckla talangerna?
Har du inga? Birger har massa och han kan börja med dig från scratch!
Ring Birger och  säg att du vill bli den nya trummisen i Mötley Crew.
Han fixar det, jag lovar!  Du får tom en första gratis lektion för att känna på det.
Gå in på hans hemsida och kolla läget! Sjuuukt kul! http://www.birgerlofman.com/


Japp det var mina veckans tips. Hoppas att ni mår bra där ute och eeextra mycket kärlek till min galet duktiga kollega och vän Sara Mumin Hänninen som imorgon tar sig an Vansbro simningen UTAN badring! Go Girl!! Här kan ni följa hennes söta blogg http://inspirerasmedmig.blogspot.se

Igen.. puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar