onsdag 3 juli 2013

Klara, vem då?

Det finns ingen Klara här inne?
Det var min nya söta vän Mahdiehs röst som undrade.

 Hon är nyinflyttad från Iran och håller fortfarande på att lära sig språket..
-Nej älskling, jag menar klara, färdiga, smile!, sa hennes kille kärleksfullt.

Vi brast alla ut i ett hjärtligt fniss, ett sånt där kärleksfullt, där man buffar sin kompis i sidan och blinkar med ena ögat. Det är inte alltid så lätt att veta , men det är helt ok och väldigt charmigt!=)

Sen tittade vi in i Kameran och log.

Klick!

Ett minne till, till en av mina bästa vänner Parisa.

Hon flyttade till Milano igår för att få leva ihop med sin fästman och det värker fan i hjärteroten.

Hon är en sån där person som alla måste ha i sitt liv. Som vet allt men älskar dig ändå. Som kommer springandes i ösregn kl 04 på natten med kramar om något skiter sig, som matar dig med bullar, säger att du är skitsnygg medans du tuggar, och lägger en filt över dig när du somnat som en gammal alkis i hennes soffa innan ens introt börjat rulla på den filmen ni skulle se.

Milano kommer bli mitt helghäng. Det är du och jag Berlusconi macaroni.. och jag tycker inte ens om dig.

Men jag gillar att man följer sitt hjärta.
Även om det drar en till Milano eller Tanzania eller Trollhättan.. vad vet jag.
Vi lever bara en gång.

Haft riktigt sköna moments senaste veckorna..

Hej så länge älskade Parisa! Syns snart!

Älskling bjöd mamma , pappa och mig på VIP Dag på Liseberg. De två tuffingarna både åkte Balder och lät Stefan skrämma dem i spökhotellet Gasten

Hittade dessa fantastiska skapelser i Amsterdam som vi övergav Cupcakesen för..

och som ni ser, käkades de med stil..

Skitsnyggt hotellrum. Nöjd Stefan.

Amsterdam mys.
Puussss och go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar