tisdag 2 oktober 2012

Vissa åker till Thailand när det är kallt..


det gör inte jag...

För om exakt en månad flyger jag och min fina snubbe till det förlovade landet av geisrar ( Inte geishor, geisrar!!), varmvattenskällor och små fluffiga rosa (okej vanliga bruna..)ponnies.

Okej..

Hur kom vi fram till det? Jo jag sa,, ÅÅh älskling nu är det äääntligen min tur att få välja resmål .
Vad tror du om New York..???
Stefan: Hmmm  NewYork är ju super coolt! Men Islaaand är ju asball, skitcoolt, superfräckt och jävligt häftigt samtidigt!!! Skaaa vi inte dra dit.??..Här tittar han på mig med sina stjärnklaravalpcharmchokladmedextraglitterochgeisrariögonen blick och vips så sitter jag i en alldeles för rosa bikini i en blå lagun med en mega stor äppelcider i handen.. fast i mitt huvud.

Jag säger det igen.. Jag är fan lika svårövertalad som en uppblåsbar Barbara... haha..

Men jag ÄR faktiskt superexalterad över att få åka till ett fantastiskt fascinerande land för att uppleva lite  naturkrafter, shopping ,partykultur och sköna människor...och dessutom med någon som man är lite kär i sådär.<3 Lovely!!

Det här är vad vi har att se framemot..

Snart ligger jag här lite brudlullig med min äppelcider =)


Det blir definitivt en hästtur!!


Vi bokade detta supernajsiga hotell som ligger så centralt så man kan krypa hem efter barrundan... om man vill alltså..

Vackra Reykavik.(Betyder rökarnas vik ..efter alla geisrar som finns där.. ) Staden grundades år 870 av en snubbe som hette Ingolfur Amarson. Här bor det ca 120000 pers och ALLA älskar turkar och trollkarlar har jag hört..

Den där Ingolfur grabben var nog rätt het på sin tid.. Halloj Furre!;)
Crew Reykavik fö faen!!!!!<3





Gritners Fjörrnurigurdottir hafte raffnúr sonruuu!! = Pusspuss!! på isländska...eh.. tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar