tisdag 23 oktober 2012

Shit vad otippat..

Tänkte jag och klämde sönder Stefans hand när flygplanet lite vingligt landade på Keflavik banan. (Jävla flygrädsla!!)
Shit vad otippat att vara turk Berna och resa till ett land som Island...
I November.;)
Varför ligger jag inte under ett palmträd i Bahamas och kastar kokosnötter och undrar hur min bikini kan ha krympt så mycket...?
Jo för att Reykjavik är coolt. :D!
Människorna är kända för att vara de gosigaste i hela världen ( vilket är så sant, de rodnar jättegulligt om man är lite ful i mun när man skojar med dem och jag och Stefan har nästan blivit eskorterade till varenda plats vi har frågat om eftersom de är alldeles för givmilda för att bara peka oss vidare åt ett håll)
Det är fullt av musiker, konstnärer, designbutiker och gatuartister överallt.
Precis som någon sa en gång. Mixa London med Vimmerby
och släng in lite forces of Nature! Taraaa Reykjavik!!!
Vi landade i stormväder och både Valsafari och islandhästsridning har varit otänkbart just idag. Så vi har tagit långpromenader för att upptäcka staden själva, shoppat unik design, ätit gott och gjort det man ska göra, framför allt när man behöver en time out och lite själa vård.
Myst. Så ini helvete. ;)

På flyget..Han håller masken bra med tanke på att hans hand är sönderklämd. :)

Vårt hotell är najs! I kväll kommer vi sitta i den baren och bli stenpackade och dra dåliga(jag)/roliga (Stefan)skämt. Jag är helt säker på det!!;)

Fångade av en stormvind. ...eller nåt.;)

Islandshimmel

Fantastisk Moules mariniere!

Jag var tvungen. Hur gulligt är det inte!!? Ska fråga min chef om jag får sätta såna på företagsbilen. Det kommer ju gå bra... ;)

Blev megakär i detta halsband,designat av en Polsk/finsk tjej som heter Poola Kataryna.
If you love it, you buy it!!<3

Jag är sjukt fascinerad av kyrkor och släpade in Stefan som råkade svära 2ggr och somnade i en av bänkraderna 10 minuter efter att vi kommit in. Skulle aldrig hända på strippklubb.

Fast han tände ett ljus för sin älskade familj lite innan..( Finisen!!)

Vissa köper halsband andra bara MÅSTE ha en sådär gasmask..
När jag garvat klart frågade jag vad han skulle ha den till..
- för romantiska stunder i sängen såklart !!
Okaaaaaaaaaaaaj....
Okej pusspuss ;)ha en grym lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar