måndag 18 april 2011

Att trotsa sin rädsla är det nya svarta...

har jag hört...  att sedan göra det ensam måste vara vara fett Haute Coutour!!
Seriöst ,gör vad du vill, men sätt mig inte på ett flygplan. Jag känner faktiskt  inte för att dö än.. visst låter det dramatiskt? Men vad har du för fobier? Ormar? Bra då låser vi in dig i ett minimalt rum med 1000 st sådana, kom igen!!.. en Boa runt halsen då?..vaddå Brittan gjorde ju det?=)... Höjder? vill du hänga i den här linan??  i jämnhöjd med Eifelltornet?  nähä..
Men fan, jag kommer ju aldrig komma nånvart om jag inte sätter mig på det där flygplanet och när jag gör det så vet jag att det kommer att vara grymt. Så nu gör jag det igen , sätter mig på ett skruttigt Ryan Air plan till vackra Rom för att träffa den bästa Lisen jag vet.. Det är bäst för henne att hon skämmer bort mig ordentligt nu när jag riskerat mitt livet för henne på det här viset;).. men seriöst. Just do it!!. Scary or not!! Tala inför stora folkmassor!!Säg från när du känner dig orättvist behandlad!! Presentera dig för snyggingen! Flyg! Du kommer inte att ångra dig . Men du kommer att ångra att du inte vågade.

Jag kaan flyyga , jag är inte rädd!!


Ta hand om er /  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar