torsdag 14 april 2011

Marabou/Prozac/Trisslott =Berna.

Idag satt jag och log på spårvagnen hem,, du vet ett sånt där leende som man har när man har mixat ihop  Marabouchoklad med 15 Prozac, brett det på ett Muminkex och tuggat samtidigt som man skrapar 25000 i 25 år på en trisslott..som man har hittat...och man känner att ens endorfiner dansar limbo och börjar leta efter en pinata att slå på..(Ahaaa. ett SÅNT leende.. din psykopat!!) .. För trots alla blandade intryck ( både positiva och negativa) av min arbetsdag så avslutade jag den  med att tillsammans med min kära vän och kollega och Sofia "bootymaster" Heydeck  hålla en streetklass för de fantastiska medlemmarna på Sportlife där jag jobbar.
Seriöst, det finns inget bättre sätt att träna på än att skaka loss på ett dansgolv, våga släppa alla spärrar, börja skaka rumpa och  fuljucka när instruktören kräver det, det värsta och bästa som kan hända är att du börjar garva.... då har du åtminstone haft kul. Ful-jucks-kul.

Det bästa med Sofia är hennes fantastiska förmåga att välja att se saker positivt
Hon har alltid ett leende på läpparna,lätt till skratt och bara glittrar av glädje och energi.
Människor som Sofia inspirerar mig.

Här ligger vi färdigdansade i våra sjukt snygga MXDC västar ( TUSEN Tack Jonas!!) som just nu finns att köpa på Backaplan www.sportlife.se ( Pssst, vi har 20% på alla deras kläder just nu =) )



Du väljer,
Du bestämmer,
Vem du älskar,
Hur du lever
Vad du drömmer om
Vad du önskar.. allt är ditt att vara.

 Ha en grym kväll-Berna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar