onsdag 19 oktober 2011

Det enda som fattas på dig är en snopp..

En riktig dam ska alltid ha fräscha välskötta naglar brukade min mamma säga när jag var en liten flicka..  då brukade jag titta ner på mina lortiga springpojkstassar och säga
.- Nää mamma, då har jag hellre roligt .. med såna som aldrig heller kommer bli riktiga damer...
Min mamma såg inte förvånad ut... Det enda som fattas på dig är en snopp brukade hon säga med en suck.

Men nu har jag skärpt till mig minsann!!

För min otroligt vackra( både på in och utsidan) nagelteknolog och vän Tessie, har slipat till mig idag. Förutom att jag ser ut som en riktig dam har jag även haft ett par sjukt trevliga timmar tillsammans med denna pratglada dam.

Vi snackade om ett set klassiska vita fräscha vuxna naglar, men sen fick jag syn på dödsskallarna och blingbling kristallerna.
Man kan för fan inte leva ett liv utan något som påminner om hur Rock N Roll det är!!! Va!!?

Så här bleeev det iallafall.
Ser du döskallarna? Ser du döskallarna!? Ser du Döskallarna!!?



Den här tjejen är lika trevlig som 10000 kontanter i fickan..Jag svääär!! 
Vi var tvungna att fira min nya damighet  ( sjukt bra anledning!!) med en Dagens.

och hääär kommer det bästa.

ALLA Bernas vänner som refererar till mig när dem smyger  in till Tessie för att fixa lite naglar får feeet Berna rabatt. Du får ett helt nytt set , vad du vill, hur du vill naglar för 490:-
Boooom! Bra pris kompis, bra pris kompis!! ( Förlåt, Turken i mig tog över)

Tessie finns på Salong  Jennie H och har nr.0733-902447


Puss på er!! och speciellt på dig TessieLove!! ( Tack för idaaaaa´)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar