tisdag 18 oktober 2011

Jag är livrädd för att bli morsa..

Jag är livrädd
för jag kommer att älska detta lilla liv, min lilla snorunge, prins/ prinsessa så jävlans mycket att allt, allt i hela världen kommer vara stort och farligt. Jag kommer vara en lite lätt överbeskyddande morsa... för att.

1.Han / Hon kommer fanimej få ha ishockeymundering med suspensoar och allt på sig... för att få korsa vägen även när han/ hon är 19 bast.
2.Jag kommer att få vara med i lyxfällan för att jag( lånat av på villan)och spenderat alla mina pengar på matchande kläder för morsor och barn på någon liten kandanesisk coutoure sajt på nätet
3.Han/ Hon kommer få dricka äckliga morots/spirulina/linfrön/magiskabärfrånJapanshögslätter drinkar varje morgon för att  mamma ska vara heeelt säker på att Han/hon får alla vitaminerna i sig.
4. Ordet Handsprit kommer att vara vanligare än ordet och.
5.Flyga flygplan kommer inte på tal. Man kan dö i en olycka, det kan man även med bil, båt,cykel, ja allt som rullar och gå det är fanimej också farligt. Du kan bli träffad av åskan.

Skämt åsido.

Men när man älskar någon så mycket mer än vad man någonsin kommer att älska sig själv. Så vill man inte att detta händer. Att de försvinner.

Jag känner inte denna kvinnan , men Helle Carlssons dotter försvann för 6 dagar sedan.
Det är hon på bilden ovan.  Jag kan fan tänka mig vilken jävla mardröm det måste vara att inte veta vad som hänt. Hur många tankar det är som snurrar i huvudet. Ser ni henne någonstans, ring Polisen eller Helle på 076-5866929!.

Hoppas innerligt hon kommer hem säkert..

Kärlek









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar