söndag 30 oktober 2011

Man ska vara rädd om sina kollegor..

Dessa människor som du möter nästan varje dag, vars liv du får äran att dela , på ett eller annat sätt.
De bli dina vänner,(några av dem för livet) ,din familj,ibland under många år.
Vissa av dom kommer du lära känna på djupet, andra kommer förbli ytliga hej och hejdå kollegor i korridorerna även om ni inners inne hade kunnat bli bästisar for life.
Detta kan bara bero på en sak.
Man tar sig fan inte tid, att smyga fram( eller galoppera, jag galopperar alltid) ,säga hej och ett uppriktigt Hur e läget?
Eller så ger man inte den där andra chansen efter det första dumåstevaraenidiot intrycket..
Eller så har man alltid tyckt om varandra, varit ganska tajta, men så hände något en dag och helt plötsligt är man mil ifrån varandra. Vad hände där?


Någon som kände igen sig?

Jag bjöd hem mina gosiga kollegor i går. Så myckt energi och livsglädje har inte mina grannar fått klaga över på väldigt länge kan jag säga.

För mina kollegor har skratt som smittar.
Humor som får mig att le .
De gosigaste kramarna och pussarna.
De ärligaste åsikterna och visst vi tjafsar ibland.. men som som systrar gör. 
Det betyder att man älskar varandra igen direkt efteråt <3




Döskalle cupcakes

De gosiga blondisarna i repan.

Halloween mys i hallen.

Hade jag vart kille hade jag fanimej inte kunnat bestämma mig haha!

Ehm,, ja päronsaft va de, mamma, just det, vi provsmakade  BOB´s Päronsaft.

Jag gosar upp mig med Oliver(Olivia) (mitten) och lill-LO

Vem fasiken vill inte ha service av det här goa gänget va??

Först ser hon ljuvlig och beskedlig ut.....

SEN kommer pimp slappen från ingenstans..  man ska passa sig för lillsyrran

Vår egen lilla motorcykel brutta hälsade på..Jag satt och glodde avundsjukt på hennes 5 meter långa  lilla sjöjungfru hår i timmar..

Inte nog med det. Det kom in två halvjapanska tvilling gentlemen och tog över köksbestyren så att vi brudar kunde få slappa lite och gnälla över när taco buffén var färdig!! ( Tusen tack pojkar!!<3<3<3)

Det var allt från igår!! <3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar