måndag 31 oktober 2011

Sex saker jag tänker göra innan jag dör.

och ingen kan stoppa mig.. hehe!


Hitta Inka skatten, på fullaste, allvarligaste Indiana Jones vis, tänker jag svinga mig i lianer och ducka för giftiga pilar (oavsett om det finns sådana eller inte)och rulla runt bland ruiner (och pensionär turister) för att få den rätta action känslan(innan jag blir bortsläpad av den lokala guiden och satt i en lekhage). och SÄG INTE att skatten redan är hittad.. Vet ni hur mycket guld och skit det finns där ute eller!!?  Så.. vem är på?

Pengar är inte allt. Bilar är inte allt..MEN JAJA, om jag ändå måste absolut ha en.. så ( suck och pust) Då kan jag väl gå med på denna.. då ra´( Audi TT pinkish style)

Äga ett Disney original.. Vissa brudar vill ha diamanter,, jag, jag vill ha en skissad, inramad Snövit.

Gå på Nobelmiddag även om jag måste sitta bredvid Daniel Westling och prata om varför Sportlife alltid kommer vara sååå mkt bättre än skrotlyftarklubben i Ockelbo

..
Köpa ett hus på en av världens vackraste platser. Prince Edward Island ( Ö utanför Kanada) (om jag får tillbaka lite extra på skatten kanske jag köper hela ön..som om turkar får skatteåterbäring)

Gå på val safari. Hur fantastiskt hade det inte varit att få glida förbi dessa fantastiska kungar och drottningar av havet.Ta lite coola bilder, dricka lite varm choklad med sjukt mkt grädde ta några fler coola bilder och typ.. aldrig åka hem.

Mmmm nu vet ni!! Puss å natti =)

2 kommentarer:

  1. Dina tankar är mina ord...fett ja skulle önska mig all rikedom fö att fögylla min da,men ack fö vara rik i mitt liv.

    SvaraRadera
  2. Haha, ja exakt så tänker jag, som Shakespeare från Biskop.;)

    SvaraRadera