måndag 17 september 2012

Smyglyssnade på vagnen idag..

Sådär som alla gör titt som tätt om någon råkar sitta lite för nära och har något på hjärtat..

Tjejen på spårvagnen berättade för sin tjejkompis att hon fick tjata till sig pussar och kramar av sin kille..
De hade varit tillsammans i drygt ett år..

Tjata till sig pussar!!! Fattar ni?

Pussar, som är det mysigaste som finns..
Jag tycker synd om alla tjejer och killar som får be om dem. Be om ömhetstecken, över huvudtaget.
 
Jag kommer aldrig att göra det. Varken tjata eller sluta visa att jag tycker om dig.

För kommer det inte från hjärtat vill jag inte ha det..
Det gäller egentligen allt juh..

Vänskap, kärlek , lojalitet, uppmärksamhet, kramar eller pussar.
Filmkvällar eller utflykter, tjej eller biokvällar. Sms eller telefonsamtal.

och framförallt ord. Säg inget du inte menar. Det finns inget värde i det.

Jag ville vända mig om till den där kärlekstörstande tjejen..och säga allt det där till henne.
Men jag höll min trut konstigt nog.
Jag satt bara och tyckte vad jag tyckte och la ett nytt ord på Wordfeud.

STÅND skrev jag. 22poäng ... till birgitta62norrbotten. Hoppas att hon förstod att jag menade typ..fruktstånd.=)

Annars har jag haft en ganska schysst vecka, beroende på hur man ser livet..typ från den ljusa sidan.

Jag menar fruktstånd.

Den fina pojkvännen har med lite Berna övertygelse investerat i ett Nintendo 8 bitars..
Nostalgiiitripp säger jag bara!!

Liten go drink innan jag och tjejerna såg " Magic Mike" på bio.
Rekommenderas till alla som vill se Channing Tatum
 klä av sig... till musik och ..ehm jucka .. på sin publik.. eftersom han är strippa.. ja, nåt sånt.

Sååå söt liten krabat som myste runt i gräset utanför hemma.
Bägge mina favvis tjejer hos Tessie för lite nagelfix.Tittis naglar blev jättefina.

och japp.. jag har bakat cupcakes igen. Say no more. =P

Puss!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar