måndag 3 september 2012

Det glittrar i ögonen på tjejen med leopardtrosan i handen...

Hon ser ut som att hon har vunnit en miljon på lotto strax efter först tuggan på en jordgubbs cupcake som hon dessutom hittade en diamantring i.....som Channing Tatum  har gömt..

Det har hon inte. Hon står på  en av de tre våningarna på Victoria  Secret i London och runt henne står 240st lika glada tjejer, jag och mina sjukt fina brudkollegor på Sportlife. För det är nåt med oss flickor och super-cool söta underkläder och bodysplash som doftar som alla attraktionslagar i hela världen.

Vi kan ha en magister examen i kärnfysik och ändå bimbo iiaaah och ooah när vi ser nåt gulligt som vi ändå bara ska ta på oss under kläderna. Vem  på spårvagnen bryr sig om det står HOT BABY i strass på din neonrosa trosbak liksom??  Jag. ..(och kanske nån mer <3)=D

Jag visade mamma mina nya super coola/söta VictoriaSecret underkläder och väntade på den fantastiska responsen ..hmm sa hon.

-Jaaa. vad tycker du??

-Med så lite tyg på trosan borde du fått halva priset. Jag menar .. vilken del ska den täcka, den vänstra eller den högra?.. och ... eh.. varför vill du se ut som en zebra? Sen log hon sitt luriga retsticke leende ..

Man måste älska henne.<3

Inspirationsbesöket i London för övrigt var fantastiskt mysigt, speciellt när jag fick dela den med mina fantastiskt goa kollegor som jag alltid tänker att jag måste hänga oftare med. Det är ett privilegium att jobba med människor du beundrar och har roligt med.



Tråkigt  vacker den där Miranda.=D

Små parfymprover överallt..

Spets och blommor är alltid poppis..

Jag gick loss.men bara lite. Pyyytttelite. Pyttepytte..
Just det.. vi var ju där för att kolla på gym.. den här klassen hade jag lätt gått på..

Han till vänster älskar golf och beställer alltid en Bigmac utan sås men med extra tomat hon till höger har Sveriges bästa sifferminne (typ).. och gosigaste korridor kramar (helt säkert!!)

Jag och fröken Lönn unnade oss lite bubbel.
Starbucks var vääälbesökt. Kolla in de skönaste Brudarna i Sportlifecrew!

Vissa gym hade Platttänger i omklädningsrummen. Supercoolt !!!
Sen blev Fröken Lönn tröttis och somnade som en sten ..tror hon drömde om... trosor.
Sen flög vi hem över molntäcke och en solnedgång och jag satt och tänkte på..kärleken.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar