måndag 24 september 2012

Snabba Cash 3

regissören Jens Jonsson traskar in lite stressat med sin norske fotograf på Sportlife Backaplan, vi ska kika på ett samarbete till gänget bakom tredje uppföljning av den enda svenska action filmserie jag tycker är riktigt bra...

Klart att skådisarna ska bli biff på Sportlife, mycket action nu så de måste hålla sig starka säger Jens..

Han är lika trevlig som en rosa Ahlgrens bil och ödmjuk och skrattar lite hela tiden åt min mundiareé.
Han är så trevlig så jag undrar hur han kan regissera så otäcka scener och mana fram jobbiga känslor som regissörer gör med  sina skådisar.

Under ett par korta spontana sekunder får jag lust å resa mig , skjuta tillbaka stolen, andas häftigt,vidga ögonen,plocka fram min låtsas pistol och sikta den skakande på honom och vråla..
-SLÄPP PISTOLEN!! SLÄPP PISTOLEN SA JAG!!!GÖR SOM JAG SÄGER DIN JÄVEL!!!

sen fråga lite lätt om jag inte hade varit heeelt grym polis i snabba cash 3..

Det gör jag inte.. Fan.

Istället babblar på om allt och inget (framförallt inget) ,funderar samtidigt på om jag har surt strössel i mungipan efter min vampyrattack på godispåsen jag köpte för en kvart sen.
 Vi kommer överens om en bra deal.. så snart hänger alla skådisar i Sverige på Sportlife..
Typ alla.. nästan.. det borde dem göra iallafall.

Puss.

Ps..Jag har förresten haft en par riktigt mysiga dagar...här kommer några stycken helt jävla underbara moments.

             Sportlife dancecrew har börja repa igen och Jojjo är lika rolig som vanligt..
Jag min sköna brudis Effie, fick ett infall och klädde ut oss till sjöjungfruer. Bara sådär.
Hennes ascharmige kille Emil, rockade outfiten och minspelet.. you grumpy old mermaid you!!
Århundradets bästa Fredrik "tjocksmock" Blixt fyllde år.. det blev Texas Longhorn och grillat för hela slanten..
Sötaste kollegan och vännen  Malin och hennes fina Signe ville också fira Fredrik!!
..Tillsammans med dessa två goingar. En mega eloge till min gentleman till kille som sprang ut ur restaurangen och köpte söta Signes favvis glass när vi andra beställde efterätter som hon inte tålde. Han är för härlig den där.. och hon förtjänar alla glassar i världen den lilla sessan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar