fredag 9 november 2012

Det är lite sjukt

när man vaknar upp en helt vanlig fredag utan att känna igen sig själv eller sina känslor.
När man upptäcker att den hyfsat positiva och kärleksfulla tjejen i en själv är puts väck och där finns bara en pöl av irritation, osäkerhet och ilska.

En pöl som man får täcka över när man kommer till jobbet för att ingen ska trampa i den .. och man lyckas.
för man tycker inte om att smeta runt negativitet bland sina kollegor och de får vara sina vanliga goa jag runt mig och jag får vara en atombomb gömd i en cupcake.

Jag och min dataskärm leker arga leken. Jag vinner.

Sen börjar statistiknörden i mig fundera över hur många det är i Göteborg som känner precis som jag idag. Finns det en Facebook grupp för oss?  Kan man beklaga sig och få likeas på bästa ursäkt till att pissa på fredagen den 9.e november? ( Förlåt alla som fyller år.. förlåt)

Den här dagen får gärna försvinna. Året behöver bara ha 364 dagar i år.

Fast.

Kristina Fahlén.
Mysiga tjej,tack för risgrynsgrötsfrukostsällskapet imorse. 2013 är ditt år.. lite mitt också ;) men mest ditt <3

Antar det...


Kramis



1 kommentar:

  1. Tack finaste Bernie! Vi delar på 2013 tycker jag <3

    SvaraRadera