onsdag 14 november 2012

Det är tusen meter kvar till mark och jag kan se Manhattans siluett..

Då pirrar det i magen..inte för att jag som vanligt tror att jag ska dö när flygfobin stryker mig över ryggen. Utan för att jag ta mig fan är i städernas stad och jag har längtat hit sen morsan kom på att hon var gravid.

Jag kastar mig ut ur JFK och vevar in en " Yellow Cab" med den halvgladaste indiska taxichauffören ever som muttrar surt när jag förklarar att det är 44th street Brooklyn jag ska till. Men han skiner snart upp när jag förklarar att Tandoori är Guds gåva till jorden och dessutom ljuger och säger att jag är en jävel på Bollywood dans och talar sanning när jag säger att Slumdog millionaire är en av de grymmaste filmer jag sett.

Han skrattar sitt indiska skratt och säger Welcome to New York när jag kliver av där en av mina äldsta vänner Sara tar emot mig med öppna av armar och sitt tindrande skratt.

E du lite trött frågar hon..
Jag ser mig själv i Spegeln.. jag ser ut som en sån där hårboll.. Som en katt har kräkts upp.

Skitsamma.. Jag är här nu och det här är varför det har varit gryymt!!! Tja, bilder säger ju så mycket mer än ord... ;)
Och central park kan omöjligt vara vackrare än på hösten... Puss!!!



Ladies and gentlemen...Welcome to New York..!



Central parks skyddsängel.




Tjejen på bilden heter Miss Vee , grym, hiphop instruktör




                           

                                     





Nördigt Svag för kärleksförklaringar är jag..
                                             Coolaste Ekorren  i världen..Lovar
 Sen hittade jag såpbubblor i väskan.. Bra att ha grejer en sån här vacker dag vettni!;)

Var tvungen att besöka V.S och plockade hem min nya favvohoodie:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar