torsdag 29 november 2012

Jag har en stekarnäve i luften ..

och ett våldsamt hjärnskakar headbangande ..sittandes framför mitt excel program på kontoret just nu...

Swedish house maffia sjunger i mina öron och grannarna på andra sidan kontoret tror att jag har fått redbullcelsiussockeranfall... igen. Men vissa av oss kan faktiskt inte sitta stilla när vi hör musik med ens en gnutta upptempo.. faktum är jag inte kan fatta hur alla andra gör det.Det är lite som att var mega kissenödig, sitta på toa och ändå hålla sig.. konstigt och inte bra för din kropp.

Mamma sa att jag kunde börja dansa till vilket musikljud som helst när jag var liten.
Man kunde slå två slevar ihop ett par gånger så var du där och studsa brukar hon säga..

Slevar.. va fan! Hade vi inte råd med radio brukar jag säga då.. =)

Har man svårt för att sitta still precis som jag och är sugen på att träna av sig lite
tycker jag att man kan ta och kolla upp sin lördag den 8 december. Då  anordnas ett fantastiskt träningskonvent för dig och alla andra sköna människor på Fitness mässan ( Svenska Mässan) här i Göteborg

Detta kostar 250 riksdaler och man får gå på vilka klasser man vill, vara precis vem man vill
(Gött va?) OCH det är riktigt begåvat ögongodis till instruktörer som kör klasserna!!
(Från Nordic Wellness såklart)
Så tänker du gå rekommenderar jag att du tar med dig din dregelnäsduk och ... eh det räcker med dregelnäsduk ;)

Kolla in den här sidan först för info och bokning.. Glömintedregelnäsduken



Ses där!  ( Jag står längst fram och dansar till vänster när alla andra dansar till höger =D )

Puss!

Nu köööör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar