tisdag 11 december 2012

Jag är en mjukistjej!!!!


Jag vill tönta ner mig i romantiska komedier (där man tillslut på något amerikanskt vis finner kärleken), trippa omkring i en en rosa one piece med slokande kaninöron och titta ner i min varma choklad med grädde och lyckligt se att det flyter omkring massa hjärtformade rosa marshmallows!!!!


Det är exakt vad vintern och mörkret förvandlar mig till.

En rosa onepiece kanin.

Här kommer iallafall min egna favvis och väldigt klassiska film/tv serie top 5 lista till alla andra onepiecekaniner därute.

(Obs är du ute efter pangpang och action skulle du slutat läsa vid rosa mashmallowshjärtan okej?..)

5.
Medans du sov (1995)
Fattar ni att jag var 13 bast när jag bestämde mig för att alla män ska var som han brorsan som Sandra Bullock blir kär i här i filmen när hon gör sin grej som riktigt ensam singeltjej med bambiögon som tillslut finner kärleken..



4. Bridget Jones dagbok...(2001)
Älskar denna skönt lite klumpiga brud som både jobbar på självkänsla och karriär samtidigt som hon försöker hitta sin drömprins..

 


3.Lost in Austen (2008 Tv-serie)
Amanda,en hopplös romantiker däckar och vaknar in helt annan värld.. nämligen Jane Austens.
Grymt tips till  alla som vill sitta och garva åt kulturkrockar.
'
2.Love Actually (2003)
 Aaaaahhh. Massa sköna löövstories¨som flätas samman med en gosig finish och sensmoral om att det finns någon för alla.

1.Bridesmaids.  (2011)
Oslagbar provabrudklänningsscen. Oslagbar.
och för alla sköna skrattanfall man får och förtjänar dessa stressiga juletider

Puss!!!!

2 kommentarer:

  1. Min favorit all time är the holiday :)) har du sett den? Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väääldigt mysig film Mallsan!! Bra tips till alla ndra också!! Puss Gullunge!!

      Radera