lördag 8 december 2012

Guldhjärtat..


Delades ut idag..

Det var driftiga, målinriktade och passionerade människor i hälsobranschen som hyllades för sina insatser idag på svenska mässan.
Jag själv satt vid ett bord och kände mig fett lyckad som hade kollegor som ville skåla var tredje minut, skrattade nonstop och kramades mycket.

Jag spenderar varenda varannan jävla minut med de här människorna. De är mitt liv, och de är smarta och roliga.

Mina egna guldhjärtan.

Vem lever du för?

Vad lever du för?

Jag lever för människor som mamma! Kött och blod som bombar mig med kärlek. Mammaråd ( hårda men rättvisa)
För min bror, som jag har alldeles för taskig kontakt med men som jag älskar högt över allt annat.
För pappa..
Jag lever för att jag ska lära mig att älska och människor som inspirerar mig att göra det... Som..

Han ..







Som alltid får mig att le..




Mysa med, skratta med..



Härliga, varma bruds!!


Grym ledning..

stöttande vänner...


som också går way back!!
Mammor proppfulla med kärlek och glädje..

och uppbackande, goa  kollegor som synkar en så mycket att att de ser likadana ut när man kommer till jobbet ;)

2 kommentarer: