onsdag 12 december 2012

Mina damer och herrar..


Den 2:a och 3.e februari 2013 händer följande..

Jag tillsammans med de skönaste & tajtrumpigaste flickor och pojkar här i Göteborg kommer sätta mig på ett tåg/flyg/luftballong till hufvudstaden för att tillsammans med andra tajtrumpor gå på de absolut roligaste inspirationsklassererna 2013.

Eventet i heter Nike Blast och hålls årligen i en mega julgranskula som dem kallar Globen.
Du dansar (som en galning) , styrketränar,( som en galn..biff) blir föreläst och motiverad för som den fina välförtjänande människa du är.

Fattar du fortfarande inte vad jag snackar om,tycker jag att du kan gå in på länken nedan, läsa lite och sen boka dig. Så ses vi där!!! <3<3<3

The Nike blast!!!!!


Gör det nu!!! Unna dig en fantastisk helg!!!
Ta med älsklingen, bästisen, mostern you name it, just bring .. eller som vi Nike lövers brukar säga..

Woop,Woop!!

Året shooeee, som man får när man bokar sig. Najs!

Bounce Benke kör!! Löve that!!!


Mina egna klassbokningar... hehe.. Jag vill gå på allt jag.

Så!! Gör det nu!!!!





Puss och skumpa, Nike rumpa!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar