lördag 14 maj 2011

Don´t you worry bout a thiiing!

Jag sitter och tänker på det här med att sitta och oroa sig över saker och ting som ännu inte skett..  Hur fasiken ska man kunna njuta av livet då? Hur ska man kunna se framemot allt roligt? Ibland kommer jag på mig själv att tänka tex, wihooo ny postion på jobbet!!... MEN... täänk om jag f-ckar upp det? Tänk om IQ 42 Berna tar över och raderar allt i kundsystemet en skön onsdagsmorgon?. Eller YEESS! då var NY resan bokad.. MEN ... fan. det är ju bara lite halvroligt att dö i en flygkrasch.. jaa, du  fattar.
Vi måste lägga ner den skiten. Man gör så gott man kan, sedan är det bara att hoppas på det bästa, fortsätta säga JA till allt som känns läskigt, svårt och ut- ur- trygghetszonigt att göra. Köör på bara! =) ...Du får en liten skön pepplåt av mig som hjälp på traven. ( Den gör susen för mig iallafall!!)




 



Nu vill jag presentera min fantastiska vän Josef Andersen. Förutom att Josef gör de absolut godaste Mojitos jag blivit onykter på, är han en duktig och engagerad fotograf. Han har tex tagit bilderna jag använder till mina demon som jag slänger upp då och då..
Han är otroligt flexibel, ödmjuk och trevlig att jobba med !!

Jag och Lo<3

Vi hittade en skön graffiti vägg att hänga på =)

pudding lolo!

Moi och sötpropp.

Heheh. goa Josef "singel" Andersen ( Förlåt Josef jag var tvungen ) ;)
  (Vill du ha egna bilder i nån skön miljö, anpassad efter dina önskemål, kan du boka Josef =),
  Bokar du via mig får du tio schyssta bilder för 800:- (ord. 1500:-).)


Sådär ja!!
Ha en grym kväll mina vänner !!

Pöss!

1 kommentar:

  1. Hehehe....du är rolig Bernie! =D
    Härligt att läsa dina inspirerande inlägg, fina grejer!

    Det var ett sant nöje att få fotografera dessa två skönheter! ;)

    SvaraRadera