måndag 16 maj 2011

Han är inte dum den där Fexeus....

Hur många självhjälpsböcker har man inte börjat läsa i som heter.. "sluta kämpa,börja leeeva" eller "följ ditt hjärta och vinn din själ".. eller "5 steg till optimal lycka ( men först måste du följa dessa 692 regler)" osv, osv, , somnat efter två sidor och vaknat upp med kanelbullspåsen i ansiktet och boken.. ja... jag vet fortfarande inte vart den är..

Många av dessa böcker handlar i första hand om hur du ska bli lycklig eller vart du ska finna din lycka.

Men jag har hittat en snubbe som talar om för dig hur j-kla smart du faktiskt är och vad du kan åstadkomma och göra av ditt liv. Det vi egentligen vill veta.

"Konsten att få mentala superkrafter"  är skriven av Henrik Fexeus ( Han som är en jäkel på att läsa av kropp och ansiktsuttryck och som som sitter i Talang juryn) han menar att alla kan trimma sin hjärna och lära sig tanketekniker för att få ett rikare liv. I sin nya bok skriver han inte bara om vad som egentligen är rädslor som vi bär inom oss , utan hur man kickstartar sin kreativitet, programmerar om sina dåliga sidor utan lägger också upp roliga övningar och utmaningar för hjärnan att jobba med.
Han fullkomligt krossar alla negativa blockeringar , öppnar upp dina perspektiv och får dig att inse att
DU ÄR EN FANTASTISK MÄNNISKA OCH DU KAN FANIMEJ ÅSTADKOMMA PRECIS VAD DU VILL!!.  Tänk om bara..

Hursomhelst har hans bokförlag varit extra gulliga och skickat tre extra kopior av min nya favvobibel "Konsten att få mentala superkrafter" till mig.


 Så nu kan du min vän, vinna en av dessa genom att svara på min enkla fråga

Eyy kompis.. vad motiverar dig??



Din snart?            


Kraamkalas!!

4 kommentarer:

  1. Sådana som du Berna :-)Modiga, vackra starka brudar.

    SvaraRadera
  2. Min lillasyster som har det svårt får mig att vilja vara ännu starkare, just för henne.
    Min egna visuella bild av ett bättre liv taggar mig till att ge allt jag har i skolan.

    I'm in for the win *woop wooop!*

    SvaraRadera
  3. Positiva människor som istället för hinder ser möjligheter.

    SvaraRadera
  4. Mina svagheter motiverar mig! Jag inser att jag har brister och motiverar mig själv genom att ta tag i svagheterna och göra mig stark! <3 Febe

    SvaraRadera