söndag 8 maj 2011

Man ska utsätta sig för människor som Chille..

Det bästa som finns är att upptäcka något nytt om sig själv.. vadsomhelst..  Det kan vara att efter en livsprövning veta hur mycket psykiskt starkare man är, att man har talang för vissa golfsvingar, att man älskar dansa squaredance och i mitt fall idag.. att jag har muskler jag inte visste att jag hade.
Jag har av dagens katastrofala träningsvärk inte ens kunnat sträcka mig efter min skål med gräddglass
( Jag loovar att jag förtjänade den!!)
Jag tycker ( Har tyckt.. fram tills igår) personligen att jag är i hyfsad form men lite uttråkad av min vanliga gymrunda så beslöt jag mig för att lära mig nåt nytt och bli riktigt inspirerad, av och tillsammans med Mr Chille himself.
Nämligen en av våra favvo PT-s på Sportlife.

.- Kör hårt med mig Chille!! ,hade jag kaxigt uppmanat honom tidigare i veckan men ångrade mig i samma sekund som han glatt satte mig på rodden för uppvärmning. För att det finns en anledning till att  Mikael ( Som han egentligen heter) ser ut som han gör ( Tänk nån i serien Spartacus och lägg på ett charmigt leende ....och lite mer kläder..) HAN KÖR  HÅRT!!!Den närmsta timmen blev en svettig jävel för mig och mina fjolliga handleder som inte pallar nåt tryck alls. Men med Chilles J-vlar anamma pepp och beslutsamhet och sjukt roliga övningar.. gick det!!(fastän jag gnällde som en fjortis med utegångsförbud.)
J-vlar vad kul och shit vad inspirerande!! OCH jag fick med mig massa sköna övningar som jag ska försöka tortera mig med i fortsättningen. Tack Chillis!


Man ska utsätta sig för människor som Chille!! Människor som har koll på det du inte har.
Passa på för fasiken!!!
Upptäck nåt nytt, upptäck dig själv. Det behöver inte vara muskler. Gå på en föreläsning Cellbiologi, följ med på en schackturné, Gå på teater ( Shakespeare var rätt begåvad liksom ) Var nyfiken. Det bästa som finns är att lära sig nåt nytt, Utvecklas. Utveckling. Meningen med livet.
Berna" kan jag få en kaka till? Inceoglu & Mikael "Chille-This is Sparta" Kilander- What a teeaam!



           Lycka till och köör hårt!

                  Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar