onsdag 18 maj 2011

Nya låten klaaar!!

Den heter "Refuse to die" och är ett soundtrackprojekt till sista boken " Breaking Dawn" I film serien The "Twilight Saga" Jag älskar att skriva musik till film. Det är en av mina stora passioner. Låten är pitchad till filmbolaget Summit samt Carter Burwell som scorar sista filmen som beräknas komma ut hösten 2012. Här kommer grejen.. Jag förväntar mig ingenting. Jag  har bara haft så j.kla kul när jag tillsammans med min fantastiska vän Stefan Emricsson suttit och spelat in dessa små bitar av ren musikglädje!! Tack för att jag får musicera/äta godis/svära/ med dig Steff. Du och resten av Familjen Emricsson Rockar!!!

Anywho här kommer låten. Refuse to die ( och jag menar vartenda ord!!)



http://soundcloud.com/offsound/refuse-to-die-berna-inceoglu
Godnatt sweethearts!!!<3<3<3

4 kommentarer:

  1. Alltså Berniiie! Nackhåren reste sig, tårarna rann! Jag är fortfarande tårögd! Du är så förbaskat bra!!! <3 Febe

    SvaraRadera
  2. Gillade det jag hörde när jag satt i soffan och blundade när jag lyssnade på din låt. Grymt bra Berna

    /Aleks

    SvaraRadera
  3. Berna is an honest sensation of an original artist. The first time I heard her live, I instantly was moved heart and soul!!! Her songs and voice gentle move you to a place where you can be free to feel with all your passion!

    SvaraRadera