tisdag 12 juli 2011

Byebye Harry!

Blev påmind av en go´vän idag att det är viktigt att aldrig får förlora sitt barnasinne ( Tack S, Fat chance när det gäller mig ! ;) )
Det är därför jag är extra exited över sista HarryPotter Premiären (för min del) imorgon.
För er som inte kan förstå charmen med en snorunge med ett z på pannan som snubblar omkring viftandes med en träpinne så vill jag bara säga att.. så mkt fantasi ,kreativitet och kärleksfulla budskap som denna fascinerande J.K.Rowling skrev i hop under de absolut fattigaste åren av sitt liv och sedan efter mycket motgång äntligen fick ge ut och som dessutom tilltalar och underhåller människor i alla åldrar är fanimej inte lätta att hitta i hennes genre. Jag sträckläste böckerna och kommer bitterljuvt nörda ner mig och jonglera Baconsnacks och Gott & Blandat samtidigt som jag njuter och tar farväl av den absolut sista filmen - och anledningarna till att behålla sitt barnasinne. Harry Potter.
 

Expeeectoo Patroonum!
( För dig som fattar- Jag loooovar att min hade vart en knubbsäl med som aldrig hade hunnit komma till min undsättning)



Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar