söndag 31 juli 2011

Ganska sjuk flickvän till en j-vligt sjuk kille..

.. japp det var min karaktär idag när jag blev inringd av min kära vän och skådis Katene Nicholas sisådär 2 timmar innan inspelningstart för en ganska störd men sjukt rolig kortfilm som spelades in i en av sviterna på hotell Eggers idag. Eftersom jag hoppade in för en annan skådis , skummades manuset igenom  på en halvtimme och sedan lät jag min grymma motspelare Matti Boustedt föra mig genom scenerna.

Älskar "here we goooo" situationer.Tänk.. alla härliga människor du får träffa, allt nytt du får lära dig, alla gånger du lyckas, gör bort dig, knyter kontakter, inspireras.. det där... det får gärna hända oftare.
Crewet blir regisserade..
/Natti!
Riggar scen..
Stackare som blir misshandlad av mig, tagning efter tagning....


Jag och Kat var tvungna att roa oss med  lite hårtorksbilder mellan tagningarna.... bara för att..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar