söndag 6 november 2011

Det är så här vi rullar..

På bowlingbanan..jag och mina 10-poängare till kollegor alltså.<3<3<3

Häromdagen hade vi kick-off , på Strike Bowling och efter två päroncider kände jag hur otroligt mycket vassare och grymmare jag var än typ alla andra i hela byggnaden eller va fan säg Göteborg.. på att kasta i rännan.. Helt seriöst inte ens trippla skyddsväggar och banor hade hindrat mitt bowlingklot från att magnetiskt rulla BORT från käglorna.

Skitsamma . Det var en otroligt trevlig kväll och jag önskar att man kunde hänga på det här sättet lite oftare.
Myser med sötaste lillasystern( LOLO )ever.

Killar! Vid det är bordet sitter de sötaste singlarna i Göteborg!! Allihop. Hur f-n kan ni ha missat dom bakom repan på Backaplan??
Nyaste tillskottet i Repan Mic "Havjapan" Lindstedt. Ja , han är lika go som han ser ut.

Märta och Johanna= pussgurkor

 Varför man ska gifta sig med den här killen (PT- Linus) får ni veta lite längre ner.. =)

Backis, Berghiebabe och Kung Combat himself, Pontus Wärnestål

Nä det är inte jag som är suddig, det är du som är full.

Hur  skön är inte han på en skala??






Love my job-Buddies!!

Nattinatti!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar