fredag 18 november 2011

Om man är lika grym på Wordfeud som jag...

Aaa då kan  man börja spela om cupcakes och annat smått och gott. Men då gäller det att din motspelare är lika gullig och en bra förlorare som min som faktiskt åker upp till ditt jobb med nybakade cupcakes som är fyllda med vit choklad och hasselnötter och hallon som han glatt dukar fram.

Stefan Odelberg har dokumenterat sin resa som oerfaren cupcakebakare till slutmålet... nämligen ge mig vad jag förtjänar ! Jag måste bara slänga upp bilderna som denna sköna grabb tagit som bevis på att det faktiskt var han som bakade, preciiss som jag önskade!!

Han har haaandlat..

slängt ihop smeten ( kolla in de grovhackade hasselnötterna.. myyy favorite!!)

Iiii cupcaake formar(smart drag)



Ställt dem med utsikt över Linéestaaan.


På en sexig leopardpäls.. var har de här cupcakesen inte varit ??




På väg till mig i bilen!!=)

och där står hon med sin vinst.. den lyckliga cupcaketurken=D
och han, den sköna trollkarlen som numera har startat en nykarriär som cupcake master(under strikt ledning av mig själv!!)
Pussar och Cupcakes på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar