söndag 13 november 2011

Varför tycker man alltid att man lever ett liv där inget händer??

När det händer hur mycket som helst bara att man glömmer av att spara den där känslan man hade just där och då? Tänk om man hade ett eget litet känslominnes kort att ta fram då och då bara för att uppleva den där glada mysiga känslan man hade den där torsdagsmorgonen när någon gav dig sötaste komplimangen för hur fin du var i håret?( Jag och min sletna hästsvans uppskattar dom stunderna hur mkt som helst!!)

Här kommer min veckas bästa iallafall!!

Backaplan firade 30 år som gym och utan de här pinglorna bakom repan vore Backaplan inte hälften så mycket glitter och glädje. 

Kvällens grymmaste artist hette Dave Crow och beatboxade skiiiten ur vilken mixad färdig sampling som helst.






Jag fick helt sjuka impulser att köra ner ansiktet i denna tårta.. heela kvällen.
(Det var ingen som utmanade mig bara..)

Har lite smått börjat bli ett Frölundahockey-fan. Blev bjuden på en hockey träning och lunch..

..tillsammans med min jobbcoach och företagsansvariga till kollega Jaime"salsalover" Hauan

Fått mina naglar fixade av återigen  en av de skönaste brudarna på denna sidan stan..

Hon heter Tessie H( 0733902447) och är så trevlig att man inte vill gå därifrån fastän man är färdig fixad och putsad..Ps. alla mina vänner får special pris hos Tessie ( på ett helt set hur du än vill ha dem naglar!!) om de säger att de vill ha Berna rabatten.. (ord pris 690).. Berna rabatt 490.. jag säger det igen..
ord pris 690.. Berna rabatt 490:-... hehehe..

Pusssssss och natti!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar