lördag 14 april 2012

Äsch, jag vet inte...

Jag vet inte vad det är som är så himla speciellt med den staden..Rom alltså.. Nåt måste det ju vara eftersom jag nu har bokat min fjärde resa på ett och ett halvt år..

Fan vad jag ljuger.. jag vet ju..

Jag vet att jag älskar atmosfären..

Jag älskar när folk vevar sönder armarna när de pratar, när alla står utanför pubarna med varsitt vinglas i handen och umgås på kullerstenarna, Jag älskar att det finns historia, många hundra år tillbaka som fortfarande är bevarat och preciis intill nästa Zara butik, jag älskar att glassen smakar som att man har dött och kommit till himlen och jag älskar att jag får mun-diarrea i 549/km i timmen och folk  fortfarande tycker att jag snackar i slowmotion..men det bästa med Rom utan tvekan är att en av världens bästa tjejer bor där..

Min Lisen. Som jag lärde känna i andra klass ,när fröken ledde in den blyga violen och frågade om någon ville visa henne runt och jag nästan ramlade av stolen för jag tyckte såååå mycket om henne redan då och hon tyckte Ohnnnnoh.. kan någon rädda mig från den galna Turken på bänkrad två?

Idag jobbar hon för FN, för hon är en smart ,ambitiös och godhjärtad jävel. Min stolthet och stora förebild.
Jag tar med mig goaste tjejen och supermassören Titti Larsson.

Vi gillar att hänga jag och Titti men vi får aldrig chansen att lära känna varandra , så mitt under mitt senaste massagebesök , undrade jag vad hon hade för sig under närmsta veckorna.. -tja det gamla,vanliga sa hon då

Vad sägs som det nya,ovanliga tyckte jag  och bjöd med henne.. Titti är en spontan brud.. så nu skickar vi .-Faaaaan vad jag längtar!! sms till varandra  och jag har i smyg redan bestämt vilka smaker jag ska ha på min första glass när vi har landat (The gottegris has spoken!!)heheheh..

Puuuusss!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar