lördag 7 april 2012

Jag äter allt..

jag lovar, jag har en sjukt bred musik smak.. Jag kan tex ha en klassisk tisdag , hiphop onsdag och sedan en dödsrock torsdag.. och fredag =p.. sedan runda av med en jazzlördag och tagga inför nya veckan  med Mr Guetta heela söndagen.. =P

Idag är jag fett Country och har studsat runt till den sköönaste låten ever "Fake ID" ni hör ju på namnet att den är grrrym. Man kanske ska börja med linedance också.. blev lite sugen när jag såg musikvideon.. Då får jag en grym anledning till att köpa Cowboy boots... äh,, jag köper ett par iallafall och kör lite egen linedance på golvet på PUSH.. det är säkert uppskattat.. =)

Här kommer den iallafall.. GRYM!

Just,det just..


Det är ju en väldigt speciell helg också..  .. så God jul på er allihopa!!<3<3<3

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar