torsdag 5 april 2012

Inser att min vardag är rätt skön ändå när jag

de senaste veckorna har..
Dekorerat min kollegor med fjärilar..

Ja? Var eee fjärilen ( världens skönaste, roligaste Åsa!!!)

Roat mig med att ta flummiga bilder med dem..(Puss Märta!!)


Blivit bjuden på denna och fått prestationsångest.. den smakade viol/himmel/orgasm för fan!!

Lärt känna mina underbara dansflickor bättre..

Träffat tjej med sköna budskap..

Blivit bortskämd med björnbärscocktails av lillasyster Lo!


Tagit till mig de bästa jag läst.. på en tepåse..

Nästan pussat ihjäl min pappa.

Funderat över hur min barn hade sett om jag hade några..

Käkat den godaste jäkla vitlöks musselsoppan ever.. på Bon. 120 spänn för en mega tallrik. (Say whaat!!)ett glas vitt till det kabaaam!!Fråga efter moulles mariniere,, eller vad den heter..

Skrattat gott åt mina vänner som förvandlar detta..

till detta..  Tack Dannyboy för dagens asgarv
Suttit i mega pretantiösa möten och tänkt.. fan vad kul om jag bara att tagit av mig skorna nu.. heheh..



Ha en underbar Torsdag!!
 puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar