onsdag 4 april 2012

Idag när du under ett par sekunders tystnad tittade på mig med dina stora blå ögon..

fick jag jätteont.

Du berättade om hur din natt hade varit och varför du inte kunde sova.

Om varför du har ont i ditt lilla hjärta och hur trött du är. Hur trött du är på allt.

Att det inte finns någon kärlek kvar därute och speciellt inte för dig. Du litar inte på någon. De människorna kommer bara brännas och jag fick aldrig förklara att det finns tusentals som skulle älska,vara rädd om dig och och vara din för alltid men som inte hittat dig ännu.

Att kärlek kan man inte ge upp för den hittar dig ändå..Men de orden slår, ramlar ner och blåses bort när du ger dem till en människa som tycker att erfarenhet är starkare än drömmar och visioner. Så vad kan jag säga och vad kan jag göra för att få dig att uppriktigt bara veta att kärlek inte bara finns för vissa människor utan alla .
Att alla som har någon som de är lyckliga med nu säkerligen blivit brända flera gånger innan.

Det finns ingen i hela världen som jag önskar så mycket kärlek som jag önskar dig. Ingen.
Jag önskar av hela mitt hjärta att du väldigt , väldigt snart springer in i din framtida stora kärlek som vägrar släppa taget och är redo att kämpa för världens bästa tjej. Sen e han varm ,rolig och sjukt intelligent också ;)

Det är din tur nu och det tänker jag hoppas varenda jävla dag fram tills att du kraschar in i det som kommer få mig att rigga din möhippa väldigt snart.

Älskar dig tjejen.

2 kommentarer:

  1. Men Gud,komiskt nog. Jag grät i går och hade svårt att sova. EXAKT så som tjejen känner,känner jag mig just nu. Lika mkt sviken och kan inte lita på ngn! Jag känner ingen kärlek där ute heller. Undra vem den där tjejen är tro? Kanske är min själsfrände! Det här inlägget behövdes för mig i dag<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina du. Detta inlägget är skrivet och dedikerat till en mycket god vän, men jag tror att vi alla kan känna igen oss då och då. Ni kanske träffas du och hon =)
      vem vet!! Massa styrke kramar!!

      Radera