onsdag 11 april 2012

Jag längtar till mitt jobb imorgon!!!!

längtar!!.. Sportlife har aldrig varit så roligt att jobba på!!

 Jag är inspirerad, peppad och taggad till tusen och längtar efter att få sätta tänderna i kommande projekt.
 Mina kollegor är gosiga och kramas hela tiden, VD Mangan springer in på mitt kontor och vrålar Heeeeejaheeeja Beeeeerna, Sverigechefen Jenny tindrar med sina stora gröna ögon och svarar
-Klaaart du ska!! när jag berättar om mina konstiga ideer .
Regionchef Carro ler och säger äääsch vi lööööser det när jag alldeles,alldeles för sent ber om att få en veckas akut semester ;) Hallåå jag badar i Gymkärlek.  Inte konstigt att man har hängt kvar i 6år liksom..

Det är ju såhär det ska kännas. Precis såhär.

Märta är en av dem som förgyller min vardag med sin sköna närvaro.
Nedan  har ni ett exempel på hur och varför.

Jävligt snabb med roliga svar på mina felstavningar!!!;)
 Sedan är hon världsmästare också... på andra försöket!!

Det ni!!



Var rädd om era kollegor och vänner för det är de här stunderna, när de får er att skratta fulskratt utan dess like som livet är som bäst. 

Lycka är fulskratt på ett kontor på Backaplan på Hisingen i Göteborg i Sverige på Jorden.

Puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar