fredag 20 april 2012

Jag ska aldrig bry mig..


Om vad någon tycker eller tänker illa om mig och jag ska ALDRIG vara rädd för att följa mina drömmar och jag ska ALDRIG som sökaren som jag är låta mig slås ner av orden NEJ TACK utan köra på.. för det finns hur många ja tack därute som helst..  Baara jag får levaaa!!!

Dessa intensiva självpepps tankar formades ur 20 sekunders extrem flygfobi när jag för ett par sekunder trodde att Malmö Aviations flygkapten var full på Mintuu shottar och tänkte köra oss i diket en halv minut efter lyft.. i tisdags.

Men nu är det fredag och jag sitter här och lever i allra högsta grad och tänker.

Berna för fan.!!

Måste du sitta på ett flygplan med en alkiskapten för att påminna dig om att man får ta 510 Nej tack för att få ett riktigt jäkla bra ja tack och då faktiskt på riktigt vara stolt över vad du har kämpat för !?

Att glida på en räkmacka är ju faktiskt inte hälften så äventyrligt och som att springa mot stormar, simma mot strömmar och ramla i ett par okända svarta hål och sedan lära sig hitta ut =P

 Ha en fin helg!=)

ps. Några fångade sekunder av min fina vecka i bilder..
Jag lovar att de är lika mysiga som de ser ut. Lovar. Märta & Sara <3<3<3

Min favoritsymbol.. efter Stjärnan och cupcaken..(johooo cupcake är viiiste en symbol!!)såklart.

Brogyllen har de bästa frukostarna.
Speciellt om man käkar dem med någon man bara älskar!

Så vacker.. Men jag tror inte man kan ha en sån i sitt badkar.

Ute på båt. Bara hav och himmel och vind. Grymt.

En gåva. Av finaste Linda
Tack för att du alltid får mig att känna mig så värdefull tjejen!!

Bjuden på supermysig  middag och stjärnfall. Super like.<3<3
Rooosen på prinsesstårtan.. ja, jag är 12.
Hello Earth.. I think my Captain is drunk... ;P


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar