måndag 14 januari 2013

Jag har inte sm guld i bowling..

och det tror jag att alla andra också fattade när jag och Stefan tänkte slipa våra (hans, jag har inga) skills på Star bowling igår..

Kom dit, kände mig rätt het.Tog på mig bowlingskorna. Kände mig rätt ful...och tänkte hur fan ska jag rocka dessa kardborrebandpjucks alá mjukishörnanpådagisstyle..

Sen tror jag att man har lite problem när man inser att bowlingklotet har kontrollen över en istället för tvärtom och flyger precis dit den vill.. typ som när man bestämt sig för att gör världens starkaste, snyggaste, sving och klotjäveln svingar in i låret istället precis när man ska kasta iväg det så att det bara lägger sig på golvet helt stilla och sen hör man hur 8 åringen på andra banan garvar åt en...
Så man börjar hitta saker att klaga på, hålen är för små, klotet är för tungt, jag är för nykter, jag är
för full.. -Eyy kolla dem!! ..De bredvid har stödrännor!!va faaan!!

Älskling: - Älskling de är 6 och 8 år gamla.. låt de få ha sina rännor.

Okej då.Tittar upp på skärmen. Stefan har typ 8 strikes i rad och klappar uppmuntrande när jag får ner mina 4 käglor.

Jävlahelvetesfan.

Men jag skärper mig pussar på honom och gratulerar till vinsten och tänker i smyg att jag är tusen gånger bättre än honom på powerstrip iallfall..

.. fast det är nog också tveksamt.. nuförtiden..

Ha en underbar måndag hörrni!



Pussar!
            
Schyyssta klot. Änna..
 

2 kommentarer:

  1. Berna, har du glömt vem som är den sämsta bowlerskan någonsin!?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah Maddie, det är juh dududuuu!! hoppas allt är bra=)

      Radera