måndag 28 januari 2013

Några av mina absoluta favorit stunder..

är att hänga med fröken Heijdenberg.
Jag sitter mittemot henne och får min naglar världsklassfixade och hon sitter och lyssnar på saker som jag inte brukar berätta för andra.

Jag kan berätta om allt för henne.

Som den gången jag skulle charma upp en snygg kille och chocknyser rakt på honom istället.
Score direkt.

Eller när jag skulle ner och hälsa på en jätteviktig kund och inte kan förstå varför han stirrar på min mun när jag inser att läppbalsamet jag tankspritt suttit och strukit hundra gånger på mina läppar är rödfärgat och har smetats ut över munnen så att jag ser ut som om jag har rekryterats till en av rosenlunds finaste hörnen och dessutom extraknäcker som clown på Cirkus Scott.

Hon berättar grejer för mig också..
Som den gången hon... eh.. vänta lite...
Du kanske får ta och lära känna henne först!! och nu får du faktiskt ett tillfälle, för aaaaattt.

För vi har anordnat en täääävling!!!! Wihouuuu!

Therese Heidenberg a.k.a Beauty by Tessie a.k.a Min bästaste tösa ( tillsammans med Lis&Parisa)
Vill ha diiig hos sig!

Första pris:
Vi bjuder på ett set sprakande, gnistrande, lyxbehandling i acryl/gel göra precis vad du vill hur du vill naglar.

Andra pris: Behandling snyggt stylade i Shellac.
( Grymt nagellack som sitter på nageln till typ år 2017)

Tredje pris:
En grym spraytan a´la jagharbottithailandochbaralevtpåfrukt,renatsyreochkärleksenjagvar2år.

Uppgift!

Prutt-enkelt
1.Gilla hennes sida på Facebook BeautybyTessie. Gå in här
https://www.facebook.com/pages/Beauty-by-Tessie/308038555873041?ref=ts&fref=ts
2.Maila henne lite hemligt på hennes inkorg på sidan och säg varför du ska ha dem!
 ( Häär hade jag brett på sååå iniiiii)
Glöm inte fullständigt namn och mobilnummer så at vi kan ringa och säga grattis!!

och vill du ha inspiritaion kan du spana in mina pimpade naglar under åren som gått!!
Puss!!

Ps. Killar!! Hon gör fräscha herrmanikyrer och spraytan är väl aldrig fel??







 


 
 
 

                                                            
Här e hon! Den lilla kakan!!
                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar