tisdag 15 januari 2013

Lite för lugnt..

här hos mig på sistone tror jag..För det måste det väl vara om man precis instagrammat att man har fått dille och tycker om att dricka sig kissenödig på färskpressad apelsinjuice?.. Jättenödvändig info och värd minst en 3 och en halv intresseflagga.. ;)

Sitter och funderar på mina två senaste veckor av mitt liv vilket blir.. tja början på detta år?
Vad har jag haft för mig? Vad har varit bra och vad är jag tacksam för?

Det som varit bra är att jag
1: inte glömt av att tala för mina föräldrar att jag älskar dem alla 8 ggr vi hunnit snacka, precis som jag lovat mig själv. Inte snåla på varken tid eller kärlek till familj och vänner.

Man måste påminna varandra, för även om man vet att man älskar och är älskad så är det så himla mysigt att få höra det igen. Fylla på kärleks depåerna liksom... ;)

2. Jag har inte blivit förbannad på mig själv när jag helt plötsligt tittar upp och ser att jag har en Big Mac i ena och en extra fettig pommes frites i den andra handen.
Innan har jag fått dåligt samvete och straffat mig med hårda ord som... Eh .. antidisciplinturk! men nu tänker jag..Varför vara elak mot någon som man borde vara snällast mot av alla? ( för annars orkar hon inte vara kärleksfull mot någon annan heller...)Vad det än är egentligen..
Så käka din burgare och in på Nordic Wellness och dansa häcken av dig sen superenkelt =)

Det finns bara en du och du finns inte för alltid. :)

Å de andra dagarna.. Ja, det har sett ut så här..

Ps 3.Jag har varit grym på att ställa in disken i diskmaskinen också .GRYM!!

Gjort som alla andra och sett Hobbit
och älskat det faktum att Effie haft med sig pepparksdeg som snacks.. mums


Tränat lite med betoning på lite...
Gött å ha inspirerande Effie och fröken Werander samt pojkvän med sig då..


Skålat in nytt år..
              

..med bla dessa superfina pigor bl.a. Tarita & Angelica
Ni skulle bara veta hur mycket Opa Gangnam style det är på dem;)
Woopwooop!

Barndomsbästisarna på besök.. Finns inget mer läkande för själen..


Talade om för Stefan att jag aldrig varit på ett svenskt slott i hela mitt liv...
Då ska du få se alla innan 2013 är slut sa han..
Vi börjar med Gunnebo.. Åsså gjorde vi det.:
Blivit övad på när älskling slipa sina gaddningsskills..

Taraa.. en Fenix..


Älsklings Signe fyllde hela 5


och babe kom dit och trollade för kidsen och deras föräldrar!


Man är aldrig för stor för att va någons prinsessa... ;) eller vad säger du  Molly? <3



Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar