torsdag 22 december 2011

Gissa hur många julklappar jag har köpt???

Naaaada! Noll!, Zilch!, Null, En ? Nej inga sa jag ju!!

Jag är tjejen som är ute i sista sekund oavsett om det gäller hinna till tåget, bion, lämna in tentan, hinna till fikan eller köpa julklappar osv.
Hade man som gravid inte automatiskt varit tvungen att föda efter 9 månader hade jag säkert vart gravid i 4 år.
Jag skojar inte. Jag väntar gärna till sista sekund( Den sista meningen tänker jag inte copy pasta på mitt cv)

Alltså kommer ni se mig..eller nej ni kommer inte se mig, för jag kommer svischa förbi fortare och svettigare än Blixt Gordon rakt genom MQ´s accesoar hylla och in i väggen.. och ut igen.. dagen innan julafton.

Om vi syns ute på stan kan du väl be mig tagga ner lite. Det kommer jag behöva, det och en kram
( kramtorsk som jag är)

Ha en underbar dan före dan!!

Pussar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar