tisdag 6 december 2011

Tjaaaa Tjockiiiiis!!! ( eller Fitnessfestivalen 2011)

.. var inte min första tanke eller intryck när jag jobbade på Fitnessmässan i helgen... För sällan har jag sett så många vältränade människor på ett och samma ställe..
Det var många tvångstankar som fick motarbetas .. jag blev tex helt sjukt sugen på att ställa 14 smaskiga Nougat Cupcakes på en bricka och springa fram till en fitness finalist preciiis innan denne skulle upp på scen och fråga..
-Får det lov att va en Cupcake.. herrn?.. oj förlåt damen menar jag.. =)

Hursomhelst.. Det är alltid en ära att få jobba med det underbara gänget i BODY.
Så massa kärlek till  Hannah, Linus, Rami, Mackis, Alex och Mr Rytter himself för en grym helg..


Härliga Alex och en röd biffig snubbe som jag vet tränar på Sportlife ibland..


Här tillsammans med världen bästa kusin vitamin och Redaktör på Body, Fröken Hannah Runsten.

Jag vet, han kommer aldrig bli lika snygg som jag ;)
Det mest imponerande med bruden var inte hennes sexpack, utan hennes flytande thailändska..



Officern och Libanesen( Mackan och Rami)= Sjuuuka Kollegor!

Vem fan får en spontan fotmassage av sin kollega bara sådär? MOII!




Sedan var det efterfest och här kommer förrätten , varmrätten glömde jag plåta.. jag var för onykter helt enkelt.


Skååååååååll BODY Crew!!

Mina fantastiska Kollegor från Sportlife dök upp, här med pudding-Malin.(Jag vet, jag putar mig till låg IQ, jag är rätt smart egentligen)
Så , nu vet du..


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar