lördag 10 december 2011

Voulez-vous coucher avec moi ce soir ??

Ääässschh jag bara busar...det jag det jag egentligen vill säga är Au revoir mes amis,je vais passer cinq jours á Bordeaux
alltså.. Tjingtjing vänner , nu åker jag till den vackra staden Bordeaux och spelar in La Redoutes sommarkampanj med det häär goa gänget från Reklambyrån Couloir.
Lägg till bildtext
Jag har faktiskt aldrig varit i Frankrike.. jo nästan en gång för ett par år sedan.. men vände på flygplatsen i ren dödsångest.. ( flygfobiker vettu) Nu skiter jag i det och drar. Det är hemligheten med att vara modig har jag kommit på. Låta glädjen ta över rädslan helt enkelt och jag vet att vi kommer att ha sjuuukt kul!!

Annars har det bästa med den här veckan varit..

Den här helt gaaaalet goda ris a la maltan jag drog i mig på årets första julbord. Den var värd de 6024 kalorierna jag fortfarande inte brännt bort ;) ( Tack min älsklings Lollis!!)

De där 5 minuterna jag bara stod still och och lyssnade på livet, med ansiktet mot Decembersolen.

Jag såg dem , jag blev kär, de fick följa med mig hem. (Stort fett tack till Malin J på Freddie )

Quality time med min Tessie.. mousserande och nagelfix till 2 på natten.. love it

Grym säljföreläsning med Sveriges bästa försäljare,...kom ihåg.. den som får flest nej vinner. Ge aldrig upp.


De här är våra sjukt sköna medlemmar på Sportlife, tyckte det var så jäkla roligt att vi alla är så iphone skadade att jag inte kunde låta bli att ta en bild när jag såg hur de hängde i repan i väntan på en gruppträningsklass. Godingar!!



Ha en underbar kväll och en fantastisk helg finisar..  Jag kör!!! Mot nya äventyr!!!


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar