tisdag 20 december 2011

Nu har jag tjötat tillräckligt..

Nu får du bara se bilderna.. Fast bilder säger så mkt mer. Bordeaux var vackert, människorna jag åkte dit med var vackrare!! På alla sätt!

Här på kontor , representing, två timmar innan vi drar till Landvetter..

På flyget med Chrille ( Jag är den lite barnsligare av oss, hehe)



På flygplats, super mig flygredo.. Censurerad av Chrille hehe!!


På plats, Här med Team Couloir leaders Peter och Micke!!

Typiska filmnings grejer, Redbull, vatten , stativ.. Redbull,

Med oss hade vi makeup artisten Therese Norlén. Hon är sjukt duktig & rolig, bara så du vet om du skulle springa in i henne någongång.

Checking in the Camera.
Här filmade vi bl.a.

Team Couloir <3

Hard working girl...

Solnedgång över bro ( Foto: Peter Berglund)

Det första jag tänkte på när vi landade i staden var hur jäkla snygga och absolut livsfarliga spårvagnsspår de hade,,fanns liksom inga spärrar, grindar eller stängsel. Man kunde ta mig fan bli påkörd när somhelst. Foto: Peter Berglund
Ut och käka i natten .

 Hej !

Julmarknad.Jag och alla femåringar fastnade för karusellen..

I Bordeaux äter man typ bara ost och dricker Champagne. (=Noll vitaminer och tom plånbok ) Jag föll för dessa ostar.., (Äter bara hjärtformat!)


Sjukt onyttig tapastallrik.


Tjejsnack och vin. Mys.
Här med vår modell Evelin. Hon är grym!

Asgrym.

Sjukt roliga Peter ger mig en lektion i hur man egentligen ska powerstrippa, det skulle ni ha sett Sportlife Brudarna!!=)

Det blev några ost och bubbel kvällar efter långa arbetspass. Preciiis vad vi förtjänade..

Kaffelatte och Nutella crepes..(  My gaaaaad !!)
Kärade ner mig lite,, Får man vara så söt??

En grej till. Tomten kommer från Bordeaux, Fattar ni, det är bara att hälsa ungarna ;)


Så det var lite grann iallafall. puss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar