onsdag 21 december 2011

Vårt hjärta...

är vårt.

Det får känna precis som det vill.
Vi får lov att vara ledsna, glada,rädda eller helvetes jävla förbannade om vi vill.
Vi får vara förälskade i eller älska vilka fan vi vill , det är vi som bestämmer det.

När det gäller våra känslor så finns det inga rätt eller fel, vi bara känner, vi är människor och om vi gör misstag, So What??
Det är sånt som gör oss starkare, sånt som göra att vi lär känna oss själva lite bättre. Det är ofrånkomligt. Det är så vi växer...  och under våra liv kommer vi träffa många "visa" och "erfarna" damer och herrar  som kommer ifrågasätta oss, våra känslor och hur vi agerar utan att ha en aning om vad som ligger bakom
 ...och det är då vi lugnt och stilla ska vända oss om , se dem i ögonen och säga.

- Sköt du ditt, gubb/kärringjävel.!! ( man kan säga det mer sofistikerat också.. men jag har inte kommit på hur.)

För ingen kan ta ifrån dig det du har i ditt hjärta, oavsett om det är rätt eller fel.

Jag har beställt ett alldeles eget (färg)designat armband som jag brukar ha på mig som påminner mig lite om mitt hjärta..

Mitt alldeles egna Parisi armband

Hjärtat<3

Grått/silver , oxå skitsnyggt.

Snyyyggt!! <3<3

Tjejen som har virkat och fixat och lagt all sin kärlek i dessa fina accesoarer heter Kicki Marinen Parisi,  kolla hennes Facebook sida här. Maila henne på hennes sida om du är sugen på ditt alldeles egna..
http://www.facebook.com/ParisiDesign





 Ha en underbar kväll. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar