måndag 13 februari 2012

Jag fick den stooora frågan på alla hjärtans dag!!!! ( Natt!!)

 Aaa asså jag ställde den till mig själv... ( så du kan plocka upp din haka och sätta den på plats igen, samt förlåta mig för att jag luras så mycket haha!! ;P)

Vad är sann kärlek för dig Berna? sa jag till mig själv.

Är det choklad doppade gele hjärtan a la slisk deluxe 2000, eller är det den där lappen som den jag tycker om ,har gömt i min jackficka där det står. Du är bäst, ha en underbar dag!!

Är det att få den sjuuukt snygga klockan från Dyrberg/Kern vars monter jag har dreglat sönder ( Ja, jag är portad nu ) varje dag? eller är det ett -Hej vart är du? Vill du att jag ska hämta dig?

Är det vännerna som tjuter Faaan vad du är grym när jag har bakat hundra cupcakes, städat, fixat tentan, gjort ett grymt jobb och släppt en låt men inte ett ord annars.. eller är det.
-Bernie skärp dig du är faaan grymmast ändå + att jag har beställt din favvo pizza( Hawaii fastän den smakar Ibiza 87-!!) när jag har bränt alla cupcakes, inte hunnit städa, fått underkänt och känt mig sjukt misslyckad på jobbet.

Jag säger inte att jag inte är materiell, då ljuger jag dig rätt upp i nyllet ( jag älskar blommor, choklad, vin, Dyrberg /Kern osv) , men om jag fick välja vill jag hellre ha det som finns i ditt  riktiga hjärta en ett som ligger doppat i socker i nån ask

Men helt seriöst. Jag gillar att det finns dagar som alla hjärtans dag. Den påminner oss bara om att vi behöver kärleksbomba våra, vänner, föräldrar pojk/flickvänner, fruar och män, kollegor, och hon den sura  i kassa 4 fyra på Willys lite oftare .

Ha en grym alla hjärtans dag oavsett om den betyder något för dig eller om tycker att det är ännu en USA trend som bara vill tjäna pengar på dig  ;)

Själv ska jag bjuda på Cupcakes och försöka pussa på så många som möjligt.


Jag har inte bakat dessa,, mina  smakar.. choklad och marshmallows..

Puss!

2 kommentarer:

  1. Mysigt! Hade också tänkt att baka cupcakes,men tror inte jag hinner:/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, man kan baka en annan dag och ge bort dem,, typ grattis på alla hjärtans dag i eeefteerskoott!! =P

      Radera