onsdag 1 februari 2012

Ja, jag är hög... jag är hög på detta.

Att vara mitt ut i ingenstans och ändå vara hemma..
för att jag hittat min plats på jorden i mig själv.. flummigt som fan men så är det..

När mina vänner tar med mig i tankarna utan att jag är där..

Fantastisk mat..

Underbara killpolare som alltid ställer upp

Underbara tjejpolare som alltid ställer upp..

En helt vanlig , underbar solnedgång över Götaälv bron

Vänner med varma leenden och stora hjärtan <3

Hänga med fröken Wallace som hjälper mig bli starkare,friskare och snyggare

Andra människors kreativa skapelser (Årets filmfestival logga är GRYM!!)

Att våga göra sånt jag aldrig gjort innan.
Dansa, dansa, dansa och helst med puddingarna på bilden<3
Min Gitarr. Bättre terapi kan man inte få..
 Inget artificiellt, bara äkta vara..

 Ha en grym kväll.! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar