torsdag 23 februari 2012

Vissa människor växer inte på träd.

Det är en gåva att få ha fantastiska vänner som finns där när man behöver dem.
Som inte bara kan festa, fika,mysa och snacka skit med dig, men kommer springandes när du lyfter luren och gör ta mig fan vad somhelst som krävs för att du behöver dem.

Dessa människor växer inte på träd. Man ska vara rädd om dem.

Idag hamnade jag på akuten. Du var hos mig på 10 minuter fastän du bor på andra sidan stan.

Only a phonecall away.

Du är underbar. du fattar inte hur mycket jag uppskattar dig. Jag kommer alltid att vara där för dig när du behöver mig lillasyrran.







Du är bäst Lo! Älskar dig! ( och i morgon ska jag bjuda dig på drinkar och pussa och krama sönder dig!!!)

2 kommentarer:

  1. Ush! Hoppas det inte var nåt allvarligt & att du mår bättre nu finis! Kram Grettsky

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gullet!! Mycket bättre nu =) Hoppas allt är fint med dig =)
      Kramar <3<3/B

      Radera